poniedziałek, 8 grudnia 2014

Powrót po dłuższej przerwie




Postanowiłem powrócić do prowadzenia bloga. Mam w planach zająć się nim porządnie. Liczę na licznych "odwiedzających" jak i odważnych by spróbować się w kuchni z moimi przepisami na przepyszne dania. 

Planuje kilka zmian: 
- zmiana wyglądu bloga 
- kreatywniejsze dania
- częstsze dodawanie nowych przepisów
- większe czerpanie z tego przyjemności, a przy okazji czerpanie większej nauki z tego co robię, bo nie wiadomo co może mnie spotkać w życiu ;).

Co jeszcze nowego ? A może lepiej powiedzieć "kto nowy?". 
W wojowaniu w kuchni i na blogu zadeklarowała się mi pomóc moja koleżanka :) 
Mam nadzieję że dzięki temu blog będzie lepiej funkcjonował. 

Zapraszam niebawem by przeczytać pierwszy przepis po dłuższej mojej nieobecności ;) 


Pozdrowionka
 Michał !

2 komentarze:

  1. Widzę,że słowa dotrzymałeś, zacząłeś publikować, blog bardzo fajny , pomysł z plikami muzycznymi świetny, trzymam kciuki za powodzenie.
    Poobserwuję sobie Ciebie subskrybując Twoje posty. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ;)
Jak znajdziesz jakiś błąd, proszę powiadom mnie o tym wysyłając maila na adres: gastrozyciapl@gmail.com lub napisz w komentarzu.
Proszę podpisz się imieniem pod komentarzem, jeżeli nie posiadasz własnego konta ;)

...

...